Juliol a Integramenet: creix la demanda d’orientació jurídica
Durant aquest mes de juliol, la Fundació ha continuat treballant intensament per afavorir la inclusió social i laboral de les persones que acompanyem.
Des del Servei d’Ocupació, s’han atès 84 persones, de les quals el 93% són dones. La majoria es troben en franges d’edat activa i tenen una situació administrativa diversa, amb un alt percentatge de persones amb PSS (67%).
Hem dut a terme 10 tallers grupals dins de l’itinerari IntegraJob, amb una participació de 29 persones que han completat amb èxit el procés formatiu. A més, s’han realitzat accions d’acompanyament individual i suport TIC, destacant l’ajuda en l’elaboració de CV i la gestió de tràmits.
Gràcies a la feina col·lectiva, aquest mes s’han aconseguit 31 insercions laborals, principalment en l’àmbit del SAD, la neteja i altres sectors.
Pel que fa al Servei d’Acollida, s’han atès 68 persones, amb una clara majoria de dones. Les demandes més freqüents han estat l’orientació jurídica (31 casos) i la recerca de feina (19 casos). També s’han realitzat 26 entrevistes individuals, 10 seguiments i diverses sessions grupals.
Les activitats d’acollida han comptat amb una alta participació, especialment en sessions sobre estrangeria (40 assistències) i en el grup de dones (24 assistències). A més, s’ha treballat en xarxa amb diversos serveis i entitats del territori per continuar oferint una atenció integral i coordinada.
Un mes intens, ple de trobades, creixement i camins compartits. Gràcies a totes les persones que ho heu fet possible!
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!